onsdag den 30. december 2009

Udvalgsposter i Regionsrådet

Formand – SF Næstformand - VKR
1. Forum for sygehuse og sygehusplanlægning (7 medlemmer.)
Følge udviklingen inden for de to somatiske sygehusområde, herunder:
Den fremtidige sygehusplan, sygehusbyggeri, specialeplan samt implementeringen af den danske kvalitetsmodel.

Her blev jeg menigt medlem


Formand – VKR Næstformand - A
9. Forum for fremtidens sundhedsvæsen (sundhedscentre m.m.) (7 medlemmer.)
Den samlede organisering og koordinering på sundhedsområdet. De forskellige indsatsområder i sundhedsvæsenet i regionen – praksissektoren, sygehusvæsen og psykiatri – skal tænkes i sammenhæng med den kommunale sundhedsindsats, så borgerens oplevelse af tilgængelighed tilgodeses samtidig med, at ressourcerne udnyttes optimalt.

Her blev jeg næstformand


Desuden sidder jeg i Social- og sundhedsskolen Vestsjælland

Jeg glæder mig til at starte arbejdet efter nytår – og er samtidig lidt ydmyg overfor opgaven.

Sygehusplanerne skal nok vise sig at være ”øretævernes holdeplads” – men så må jeg tage det med :-) så er det godt med en bred ryg.

Godt Nytår til alle


Ingen kommentarer: