søndag den 1. november 2009

"RASK" valgkamp i Borup


Lørdag d. 31. Oktober var vi i Borup for at uddele valgmateriale til vælgerne i Borup. Jeg havde gode hjælpere med fra byen, idet svigerfamilien har til huse i Borup.

Jeg mener, jeg har noget at byde på, i forhold til Regionens sundhedspolitik, idet jeg er uddannet sygeplejerske. Jeg mener det vil være godt for hele Region Sjælland, hvis der kommer flere kvinder i Regionsrådet, og gerne nogen, som også har en sundhedsfaglig baggrund, da der i den kommende tid, skal tages vigtige beslutninger vedr. Region Sjællands fremtidige sundhedsvæsen.

Det er de personlige stemmer der er altafgørende for, om jeg kan komme ind i Regionsrådet – så ”Vælg SUNDHED – stem på RASK”


Foto: fra venstre ses svigermor Ellen Andersen Borup, Kirsten Rask, ægtemanden Bjarne Andersen, svoger Kim Ruberg og svigerinde Winnie Ruberg begge Borup

Ingen kommentarer: