lørdag den 26. september 2009

Socialdemoraternes Kongres 2009


I denne weekend holder socialdemokraterne Kongres i Ålborg - der bliver arbejdet intenst, båden udenfor og indenfor i kongressalen.
Helle Thorning Schmidt leverede en fordiddabel kongres-tale.

Jeg arbejder på at få vedtaget socialdemokraternes politik om et forbud mod køb af sexydelser og handel med mennesker.

Som Socialdemokrat kan jeg ikke acceptere, at der er mennesker der må gøre noget uden egen fri vilje - og jeg kan ikke acceptere, at man kan købe/sælge mennesker, som var de en klump kød.

I forhold til SUNDHED - er det socialdemokraternes politik, at der også efter et valg, med socialdemokratisk ledelse - vil være mulighed for at bibeholde behandlingsgarantien. Det vil dog blive sådan, at der for alvorlige sygdomme, skal være meget hurtig behandling, hvor imod der for mindre alvorlige sygdomme godt kan være 2 mdr.´ behandlingsgaranti.

Socialdemokraterne vil arbejde for at borgere der bliver syge, skal være udredt senest efter 1 måneds sygdom.







Vi arbejder også for at skabe nye kontakter og kendisser til at medvirke i valgkampen på Kalundborg-egnen. Mette Frederiksen kommer til Kalundborg først i November.


Her sidder Torben Andersen, Bjarne Jensen, Niels Erik Jørgensen og jeg og diskuterer et vigtigt emne.



Der var en fantastisk lyssætning på podiet :-)
Jeg glæder mig til den forsatte kongres

Ingen kommentarer: