fredag den 18. september 2009

Valgcaféen i Kalundborg åbnede 18. september 2009
Her er det Inge Berg Kommunalbestyrelsesmedlem, Søren Eriksen medlem af Regionsrådet og jeg selv der poserer udenfor lokalet - og lover at vi vil øge samarbejdet mellem kommune og region efter valget.

Fredag åbnede vi valgcaféen på Nytorv i Kalundborg - det var en kæmpe succes, der var mange mennesker - og jeg fik knyttet kontakt til gode samarbejdspartnere som jeg ikke havde mødt tidligere - SUPER GODT

Jeg får lov at sige et par ord om regionsvalget - som desværre ofte "drukner" i kommunalvalgkampen - og det er ligeså vigtigt at der er gode socialdemokratiske medlemmer i regionen, som det er i kommuner og på landsplan - så husk at stemme til Regionsvalget - og stem rigtig gerne på mig :-)



Her er det den nuværende og kommende borgmester Kaj Buch Jensen og det kommende regionsmedlem Kirsten Rask der taler



Ingen kommentarer: