lørdag den 26. september 2009

Æresmedlem af DUI Leg & Virke

På kongressens 2. dag udnævnte Connie Stølås tidligere Statsminister Anker Jørgensen til æresmedlem af DUI Leg & Virke. Connie fortalte at Anker har været medlem af DUI siden han være 8 år, så dét var jo mange år... Selv mente han ikke det var så mange...





Her er det folketingskandidat Rasmus Horn Langhoff fra Kalundborgkredsen og jeg selv der skåler - både på udnævnelsen af Anker Jørgensen som æresmedlem - og på det forestående valg 17. november. Rasmus har lovet at komme til Høng og lave en dør-til-dør-kampagne sammen med mig.

Der er bifald fra alle ambasadørerne fra DUI Leg & Virke


Jeg ønskede Anker Tillykke med udnævnelsen




Jeannie Thorving Hansen, folketingskandidat fra Faxe-kredsen og jeg skåler - Jeannie og jeg er gamle venner, og hun vil også gerne hjælpe mig med valgkampen





Helle ønsker Anker tillykke




Connie viser diplomet for æresmedlemmet frem






Hvis NOGEN har fortjent det allerførste og eneste æresmedlemskab af DUI Leg & Virke - så er det Anker Jørgensen






Ingen kommentarer: